Borettslaget har avtale med Nordby Antennelag, som igjen samarbeider med Telenor (tidligere Canal Digital Kabel) for levering av TV og internett. Pris for grunnpakke på begge deler er inkludert i husleien. Ønsker man flere TV-kanaler eller raskere internett må det dekkes av den enkelte. Ta da kontakt med Telenor, enten på telefon 915 09000, eller via «Mine Sider» hvis du allerede har konto der.

Nye beboere må selv opprette kundeforhold til Telenor og referere til avtalen borettslaget har med dem. Modem og TV-dekoder skal følge med leiligheten. Dersom de forrige eierne har tatt disse med seg må dette tas opp med dem.

Avtalen betyr at den enkelte ikke kan benytte seg av andre leverandører som Get eller Altibox. Signalene inn til husrekkene går via koaksialkabel, og det er ikke tillatt å legge fiber inn til leilighetene. Slike inngrep skal arrangeres og koordineres via styret, men overgang til fiber er ikke planlagt i nærmeste fremtid.

Det er ikke tillatt å sette opp parabol eller antenne på husvegg eller tak (jfr Estetisk enhetsplan).

TV

Alle leilighetene har fått utdelt dekoder med opptaksmulighet (såkalt PVR) som hører til leiligheten (denne skal ikke tas med ved flytting). Man må også ha et dekoderkort (følger med dekoderen) som dekkes av den enkelte og koster kr 300,- i året.

Internett

Standard hastighet på bredbånd er 100 Mbps. Ønsker man å oppgradere til høyere hastighet betaler man mellomlegget selv. Merk at internett-modemet tilhører leiligheten og derfor ikke skal tas med ved flytting.